tisdag 15 maj 2012

Resa till Island bokad!

En vacker sommarbild! Min systers arabvalack Pajaz! (som för övrigt söker en fodervärd i några månader i sommar och höst).

Nu är sommarens resa till Island bokad! Äntligen får jag lite luft under mina instängda vingar! Det ska bli så gudomligt härligt, och det är alltid lika roligt att träffa mina isländska vänner. Går det för långt mellan Islands resorna så får jag abstinens. Jag, min gosse och gossens mormor åker tillsammans. Min sambo får stanna hemma och jobba och passa den nya valpen som kommer till familjen i slutet av juni.

Var har vår/sommarvärmen tagit vägen???? Idag dundrar Tor med sin hammare och blixtarna skjuter över himlavalvet samtidigt som regnet vräker ner. Inget trädgårdsväder idag.

God fortsättning på veckan och trevlig långhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar