måndag 21 maj 2012

Sommar, sommar, sommar...


I helgen bar det av på en tre dagars tur till Hälsinglands kustband och trollskogarna! Min sambo skulle titta på föräldrarna till en valpkull där han är spekulant på en hane. Vi bodde hos min moster som har en underbar utsikt från många av rummen i huset.  Vi åt hotellfrukost med havsutsikt! Tack kära moster för en härlig helg!


Lammen med sina mödrar i hagen hemma på Ljunglibacke!



Gossen klipper gräs med fadern! Mor skådade en orm (koppar eller snok lite osäker) på gräsmattan under dagen och hoppade högt. Nu måste gräset klippas kort! 



I den starkaste kvällssolen!


Jag är hundvakt i några dagar till min ena systers hundar; en Ridgebacktik och en blandrastik. 

Jag kan tillägga att mina tomater idag fått träffa solen för första gången i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar