fredag 24 februari 2012

Ett mirakel!


Mitt och min sambos lilla Mirakel förra våren!

Det var en kvinna som blev intervjuad igår på TV med anledning av den nya prinsessans födelse. På frågan om hon visste om händelsen så svarade hon ungefär så här " nej det visste jag inte men det bekommer inte mig" (kommer inte ihåg det ordagrant). Vad är det för fel på kvinnan? Kunde hon inte ha sagt " Vad underbart för föräldrarna", och om hon nu kände sig tvungen kunde hon ha lagt till "men jag är inte royalist".

Ett barns födelse är ett underbart mirakel. De människor som jag känner blir glada när ett barn kommer till världen och känner glädje med föräldrarna. Jag levde i ett lyckorus i många många dagar efter min gosses födelse. Jag trodde det var omöjligt, men min kärlek till honom växer dag för dag, och modersbanden stärks. Han lär sig mycket hela tiden och han har mer och mer blivit en egen liten personlighet de sista veckorna. Det är en glädje varje dag att se gossen utvecklas!

Det är en underbart solig dag här på gården! Ikväll bär det av till gymmet!!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar