fredag 3 februari 2012

Hej kära cyberspace! Jag trodde aldrig att jag skulle börja blogga, men här är jag! Jag bloggar för min egen skull, för att få skriva några rader då och då. Det spelar egentligen ingen roll om någon läser detta, men om nu någon hittar hit så är ni förstås hjärtligt välkomna! Mina inlägg kommer troligtvis inte att skrivas särskilt regelbundet, och eftersom jag inte är någon data "vän" så får vi se hur det går med kort och dylikt.

Idag har jag varit och ridit islandshäst hos en bekant. Vi red barbacka kors och tvärs i skogen, obanat och på små stigar. Stora och vackra snöflingor föll från himlen och vinterkylan bet i kinderna för första gången i vinter. Det finns få saker som är så rogivande och avslappnande som att rida ut på en liten tur i skogen!

På eftermiddagen så åkte jag, min sambo och vår lilla gosse in till badhuset i byn där vi för första gången introducerade "ett stort badkar" för lillen. Han har alltid älskat att bada i sin badbalja och det gick lika bra i den stora pölen! 

Kvällstimmarna har ägnats åt att packa inför fjällsemestern och att se på Skavlan! Två kvinnor (First Aid Kit) som var med sjöng mycket vackert. När någon sjunger som dom gjorde så ryser jag och vill bara höra mer. Jag beundrar verkligen människor som är musikaliska.

 Nu ska vi snart åka längdskidor, men det här kortet får mig att längta efter sommaren! Eftersom jag blivit mer och mer frusen av mig så har jag mer och mer blivit en sommarmänniska!
Godnatt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar