tisdag 7 februari 2012

Till alla som lägger sig i...

Herregud vad jag kan bli galen på alla som försöker komma med kommentarer om barnuppfostran, eller hur man skall göra med sina barn. Jag har fått höra mycket sedan jag själv fick barn. Själv anser jag att bara barn får kärlek och verkar "normala", så är det upp till föräldrarna att göra som dom finner bäst. Alla familjer är olika och alla barn är olika och det finns många olika sätt att göra saker på! Det tycker jag är viktigt för alla som kommenterar att komma ihåg! Om jag vill ha råd, så ber jag om råd. Jag önskar inga råd som jag inte bett om!

Sedan till alla er som säger "vänta bara tills ni har tre barn" eller dylikt, så säger jag bestämt ; "det vill jag inte höra från er, jag upptäcker det själv när den dagen kommer! Herregud, tror de att man blir glad av en sådan kommentar, är den positiv? NEJ!!!

Vi blev bjuden på en mycket god veganmiddag ikväll av min kusin och hennes sambo som också är här i fjällen och hälsar på från Irland. Mina båda mostrar, min mamma, två kusiner till, samt ett kusinbarn är också här uppe i fjällen den här veckan. Det är jätteroligt att få umgås med alla släktingar då det inte blir så ofta nu för tiden. Imorgon ska vi åka på en skoter tur! Det ska bli roligt. Var mycket länge sedan jag körde skoter. Vår lilla gosse har världens underbaraste mormor som skall komma hit och passa honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar